środowisko

Pamiętnik uczestnika został odczytany przez wolontariusza z sieci

Spisu treści:

Anonim

Czytanie czyichś pamiętników jest brzydkie. Co jednak, jeśli pamiętnik należy do dziadka, który żył podczas II wojny światowej? Oczywiście, przeczytaj to!

Jeden z użytkowników sieci poinformował, że znalazł dziennik dziadka i chciałby go przeczytać, ale problem polega na tym, że pamiętnik jest zapisany w transkryptach, których wnuk oczywiście nie jest właścicielem.

Wolontariusz odpowiedział na wołanie, który trochę rozumie zapis, ale nie zajmuje się tłumaczeniami w tej dziedzinie. Zapoznał się ze zdjęciami pamiętnika, ale nie spieszył się z udzieleniem pomocy użytkownikowi i stwierdził, że tłumaczenie rękopisów jest trudne, łatwiejsze do odczytania i zrozumienia trochę o powieściach lub tekstach religijnych napisanych w tej formie, a rozszyfrowanie rękopisu zajęłoby dużo czasu i wysiłku.

Co było w pamiętniku?

Sądząc po małym fragmencie pamiętnika, który publikujemy poniżej, w nim człowiek opowiada o swoim życiu w wojsku. O tym, czym jest karmiony, co robi wojsko, jakie relacje rozwijają się w zespole, jakie manipulacje mają miejsce. Fragment pamiętnika został jednak przetłumaczony przez tego wolontariusza, który odpowiedział na post użytkownika.

4/9/41 - środa

Odnosi się to do 9 kwietnia 1941 r.

Po lewej […] 5:30 tramwaj pojechał […] do składu broni. Przybył o 8:00. Zdemontowałem wszystkie ubrania, z wyjątkiem butów i płaszczy. Zdał co najmniej 20 pokoi na różne egzaminy. Egzaminy zakończyły się około godziny 10:00. […] Okulista, ENT przeszedł. [To było konieczne … papier i inne rzeczy … w alkoholu i … w bawełnie]. Niektórym zapewne odmówiono z powodu istniejących chorób, ale lekarz zapytał ich, czy chcą wstąpić do wojska. Gdyby powiedzieli tak, zgodziłby się. Niektórych będzie brakowało nawet przy słabym wzroku, jeśli będą mogli czytać w okularach. Jeden z moich przyjaciół wziął [on] miał ponad 38 funtów nadwagi. Poszliśmy z 10 do 4 z [… naszym lunchem]. [Miałem] mój wybór na [obiad …], inni mieli tylko kotlety wieprzowe. Zjadłem siebie, zjadłem obiad. Spośród 620 mężczyzn było nas około 10 […], ponieważ zdaliśmy.

Nowy statek wycieczkowy dla dorosłych: alkohol i dobre jedzenie

Torturowana sierść kota na prześcieradłach: pozbyła się porady doświadczonego hodowcy

Kobieta, której udało się oczarować Lev Bi-2: nowe zdjęcia żony rockera

Przede wszystkim egzaminy. Mój numer to 27. Wyjechałem do Camp Grant o 8:30 na IC. Do naszej dyspozycji był cały pociąg. 13 godzin stać, [… ing] i chodzić naprawdę mnie męczyło. [Vuksenek] z naszą [bandą], a on miał swoje zdjęcie w […] gazecie.

4/10/41 - Czwartek

Wskazany 10 kwietnia 1941 r.

Przybyłem do obozu Grant około 23:00. Był […] obiad z gulaszem wołowym, a nasze talerze były wypełnione po brzegi. Zidentyfikowane w koszarach B-204, moje łóżko ma 22. Bardzo wygodne. Nie mogłem spać do 2:00 rano. Obudziłem się o 6:00 rano. [Mam firmę … przyszłość]. Do klasy nr 2 w teście […] wybrano 119. ze 150 osób. Zdał egzamin na rekrutację [ranking] w armii. Zdobył 45 punktów. Wstrzyknęli [dur brzuszny … zawsze] zaszczepiony. Następnie nakarmił indyka.

Na obiad podano resztki. Pozwolono odejść przed 23:00, ale zostałem, by pisać listy. Ręka trochę bolała od strzału. Większość gangu poszła na uroczystości w mieście, ale musieli czekać na autobus lub spacer.

Załoga zrobiła zdjęcie na pamiątkę. Nie codziennie tacy pasażerowie latają

Oryginalny termos zrób to sam z drewna i gliny epoksydowej: klasa mistrzowska

Ciepła hodowla z efektem parkietu: instrukcje dla właścicieli troskliwych

4/11/41 - piątek

Poszedłem dzisiaj do kościoła i stałem [… cały czas …]. Pracował cały dzień: myte, zamiatanie i czyszczenie. Większość stypendystów [przeniesiono] do różnych baraków. Zostało nas tylko 5. Poszli do innych koszar dla korpusu medycznego. Jajka i tosty na śniadanie. Nie jadłem obiadu, ponieważ moje jelita nie działały prawidłowo. Wziął środek przeczyszczający.

4/12/41 - Sobota

Nowi mężczyźni z Detroit pojawili się w naszych barakach. Oczyściłem koszary. Chodziłam trochę. Po południu poszliśmy do Rockford i napiliśmy się szklanek piwa, aby usiąść i zjeść obiad. Patrzyłem, jak Cyganka Rose Lee wykonuje swój striptiz. […] W mieście to […]. Wrócił do …

13.04.2041 - niedziela

10 po południu Niedziela wielkanocna. Padał cały dzień. Mieszkaliśmy w koszarach. Grali w karty, wygrałem 4 dolary. Wysłałem 10 pocztówek i jeden list.

Dziewczyna przyniosła do ręki dwa przezroczyste paski i „ułożyła” je na swoim podwórku

Jak prawidłowo nosić maskę: lekarze wyjaśnili, dlaczego broda może przeszkadzać

Naleśniki do ust: przepis od Victorii Boni

14.04.2041 - poniedziałek

Grant opuścił obóz z Shelby Camp 10:10. Przybył […] o 17:00, aby zabrać ładunek […]. Przybył do St. Louis o 20:00. Spał w górnej koi. Przebywał w nocy przez Kentucky i Missouri. Obudziłem się w Tennessee. Bardzo pagórkowata Missisipi, bardzo zalesiona, dużo tartaków. Wiele [kontroli] wzdłuż linii kolejowej. Przybyłem do obozu Shelby o 15:15.

15.04.151 - wtorek

Trwało to 29 godzin. Jedzenie w pociągu było bardzo słabe z powodu jakiegoś błędu. Kukurydza w puszkach, wołowina, dżem, piwo i [kawa]. Wszystko, co robiliśmy w pociągu, to patrzeć na krajobrazy. Prawdziwe poszukiwania miały miejsce w obozie Shelby. Grupa grała, a ciężarówki dostarczały nas do naszej firmy. Dostarczona do firmy I firma rozliczeniowa.

Nasza firma składa się głównie z mężczyzn z Wisconsin i Michigan. Bardzo niewielu z Illinois. Duszony obiad wołowy. [Przeniesiony] do namiotu. 16 kwadratowych 5 miejsc do spania.

16.04.2041 - środa

Naleśniki na śniadanie, wołowina na obiad, szynka na kości na obiad. Pokazano taktykę i krótki spacer. Po południu wykopano sodę. To było dobre małe ćwiczenie. Z jednego końca obozu jechałem ciężarówką wojskową.

Na lekcji mistrzowskiej nauczyłem się gotować cienkie placki gryczane z drożdżami

Dlaczego nauka jazdy na łyżwach w wieku 39 lat była najlepszą decyzją w moim życiu

Mieszkania z lat dwudziestych w pobliżu Sydney nie będą łatwe do znalezienia nawet dla tropicieli

17.04.2041 - czwartek

Normalny marsz i ćwiczenia. Owsianka na śniadanie, wołowina i [piwo] na obiad. Kopanie rowów przez cały dzień.

18.04.2041 - piątek

Słyszeli o grzeczności wojskowej. Pozdrów [instrukcję]. Jajka i boczek na śniadanie. Badanie nóg. […] Dali rybę na obiad. Po południu zrobiłem dużo łopat. Piliśmy 3 puszki piwa […].

19.04 41 - Sobota

[…] rano. Inspekcja przez major w […]. Wykonałem bardzo mało pracy po południu. Wszystkie nasze ubrania zostały sprawdzone. Jajecznica na śniadanie. Szynka na lunch i najpierw zjadany surowy seler. Szynka z kością na obiad. Wypiliśmy 2 puszki piwa. [… i papier].